hagen <33

har precis kommit hem från hagen nu :P
santana mår jätte bra och allt gick jätte bra idag, han var lite ring rostig men allt gick verkligen över förväntning ;D
så duktig han e <333
börja med att vi gick lite på spåret och att han fick byta varv och gång arter, han va jätte jätte duktig.
sen så blev de något som gjorde att han spände sig så då gjorde jag lite avslappnings övningar.
märkte att han är orolig i sig själv så ska lägga upp ett litet program så att vi ska arbeta så att han ska få en inre ro.
ska stärka hans självkänsla och förtroende.
han börjar bli lite som mig. så nu ska jag bygga upp han igen. samtidigt som jag byger upp mig själv.
men efter avslappnings övningarna så gick allt jätte bra :D
stolt över min bäbis  (AA) <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0